Zilele trecute am rămas fără serviciile Digi furnizate de compania RCS-RDS, nu-mi mai mergea nici internetul, nici televiziunea și nici telefonul fix. Căzuse fibra optică.

Am așteptat liniștit cam o oră în speranța că nu este decât un incident minor care va fi remediat repede.
Văzând că nu se întâmplă nimic, am căutat un număr de telefon la care să pot anunța deranjamentul. Pentru București acesta este: 031.400.4401, pentru provincie trebuie format xxx.400.4401 (xxx reprezintă prefixul județului).

Citeste în continuare!

Reclame

37 de gânduri despre „Doar un telefon la Deranjamente Digi / RCS – RDS

  1. 21 februarie 2018

    Astazi am avut probleme cu receptionarea semnalului tv. Am sunat la 0314004414 numarul de telefon pentru
    deranjamente. A trebuit sa am putina rabdare pana ce mi-a raspuns un domn foarte amabil. Era ora 18.24. Am
    fost asigurat ca pana la ora 21.30 va veni cineva sa remedieze defectiunea. La 20.45 deja se rezolvase. Sunt
    incantat sa constat eficienta si profesionalismul personalului firmei RCS&RDS. Felicitari si multumesc din suflet!

    Apreciază

    1. Doresc si eu sa iau legătură cu un operotor de la rcs rds pentru a stabili o programare pentru instalare cablu net si televizor. Am sunat de multe ori la numerele de telefon afișate pentru servicii clienții si îmi raspunde un robot. Am asteptat? La ce mai sunt făcute numerele de telefon pentru relații cu clienții doar pentru a raspunde un robot si atât nu mi se pare normal


      https://polldaddy.com/js/rating/rating.js


      https://polldaddy.com/js/rating/rating.js

      Apreciază

  2. Sunt cei mai mari mincinoși,stau fara semnal la cablu de aseară de la ora 18:30 ,adica vineri am sunat la ei si am facut sesizare si mi.au spus că vin in 2 ore si nu au mai venit nici pana la ora asta17:20 ,adica sambata si sun incontinuu la ei si imi spun ca urgenteza problema dar nimic,sunt niste hoti .

    Apreciază

  3. DAAA niste jegosi cand ai vre-o defectiune provocata chiar din vina lor! Elma te rog sa-mii spui ce companii mai normale sunt in Teleorman ca vreau sa reziliez contractul cu ei !!! Si fac si reclamatie la ANPC!Mortii lor de scursuri cu cine le-a dat autorizatie de functionare !Banii stiu sa ti-i ia si sa-ti dea muie cand suni pentru defectiuni!

    Apreciază

  4. În ceea ce priveşte calitatea semnalului la televizor și funcționarea internetului nicio problemă, sunt foarte bune. Problema MARE (mă enervez numai când mă gândesc ) este atunci când sesizezi la Deranjamente o problemă invită din diferite cauze, uneori chiar din mea culpa. După ce aștepți cel puțin 10 minute să îți facă legătura cu un operator, eu am așteptat şi 20 – 25 minute uneori, abia atunci începe calvarul. Operatorul îți spune că te va contacta telefonic cel care va remedia problema, şi îți spune să aștepți în intervalul orar x, mie mi-a spus prima dată că în 2 ore. Stai cu ochii pe fereastră cele 2 ore că de, să nu vină omul de la Deranjamente şi să aștepte până ieşi tu afară sau până termini treaba pe care ai început-o. Trec cele 2 ore, apelezi din nou și iar ți se promite că în maxim 4 ore te vor contacta telefonic când sunt în fața casei. Trec cele 4 ore, tu îi aștepți cu ochii pe fereastră mai ceva decât copiii pe Moş Crăciun, și degeaba. Iar îi suni pentru că te temi că este ora 17 și de, pleacă și ei acasă că se termină programul, dar operatoarea te liniștește că la Deranjamente au program (părerile sunt împărțite, depinde cu ce operator vorbești, unii spun că până la orele 22, alții că până la orele 21) până noaptea târziu. De parcă dacă ar fi defecțiunea de la stâlp se mai urcă cineva după ora cel târziu 17. Tu îti faci nervi că ai stat cu ochii pe fereastră mai mult de 8 ore şi nu ai făcut nimic dar şi mai mulți nervi îți faci că vine noaptea şi te uiți cu ochii pe pereți până adormi. În 10 ore am sunat de 4 ori iar a cincea oară, la orele 23,30 am sunat operatoarea (mi-au răspuns numai fete amabile, îmi pare rău că m-am răzbunat pe ele, am mai ridicat tonul de nervi și am folosit expresii nu tocmai ortodoxe, ele nu au nicio vină, sunt victime colaterale ) pentru a face reclamație şi m-a asigurat că a doua zi va fi rezolvată problema. Nu vă spun ce noapte de coșmar am avut din cauză că nu am văzut ştirile sau alte programe. În sfârșit au venit azi, după aproape 24 de ore şi au remediat defecțiunea în maxim 5 -7 minute. Bine că nu am schimbat abonamentul la curent să depind de Rcs -Rds. Menționez că am abonament la cablu şi internet în 3 locații şi începând cu 2018 voi încheia contracte cu cealaltă companie de cablu chiar dacă au mai puține programe, în schimb sunt mult mai serioși când este vorba de rezolvarea problemelor apărute în teren. Ştiu sigur de la vecinii care au contractat cu cealaltă firmă de cablu şi care atunci când au probleme cei de la Deranjamente sunt prompți. Cei de la Rcs -Rds „s-au ajuns” nu le mai pasă de nemulțumirile clienților. Le sugerez şefilor ca în urma celor de la Deranjamente (care se ocupă de zona Alexandria) să verifice cineva dacă folosesc eficient timpul cu rezolvarea acestora şi ce fac după, căt de repede pornesc spre următorul deranjament sau iau pauze „publicitare”. Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul. Vă doresc nervi de oțel şi răbdare.

    Apreciază

    1. Toate firmele de comunicații au termene lejere de rezolvare a reclamațiilor, gen 72 ore. Bucură-te că nu a durat atât, la vechiul Romtelecom se depășeau frecvent astfel de termene, acum nu știu cum o fi la alții, dar băieții de la rds, din zona mea, se mișcă bine.

      Apreciază

  5. Din 1 ian 2017 i mi pun antena parabolica,abia astept sa scap de DIGI….cu suportul lor tehnic.degeaba le faci reclamatie,in tara asta fiecare face ce vrea,cat vrea functie de cati bani are!

    Apreciază

  6. Platesc tv si internet doar pentru a sponzoriza o societate cu oameni si servicii iresonsabile.Am incercat de nenumarate ori sa intru in contact cu serviciul tehnic sau deranjamente insa nu pot comunica decit cu robotul.Solicit rezilierea imediata a contractului si va rog sa va duceti de unde ati venit.In aproape trei ani de zile nu am beneficiat de servicile voastre mai mult de 60 de zile desi am platit facturile fara intirziere.Sunteti iresponsabili.

    Apreciază

  7. m-am deplasat la sediul rds. din bistrita pentru o problema…deacolo au zis merg acasa si sa dau telefon…la telefon raspunde numai robotu… cu apasa tasta 1 tasta 2 . asta zice non stop…

    Apreciază

Ai ceva de spus?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s