Acest articol reprezintă doar o opinie personală, bazată pe experiența mea de fost client Romtelecom și pe ce mai aud din gura lumii!

Parcă anul trecut au mermelit niște baze de date „specialiștii” Telekom, astfel încât nu au fost în stare să emită facturi o perioadă lungă, iar când au făcut-o, numai ei știu cum le-au calculat. Presupun că s-a întâmplat acest lucru deoarece un „manager” a luat decizii pripite atunci când au decis să schimbe sistemul de facturare, fără a face destule teste în prealabil, fără a pune răul înainte.

Am auzit că azi au zbârcit-o iarăși, când și-au privat o bună parte dintre abonați de serviciile de voce și date mobile prin 3G și 4G, asta în vreme ce aruncă cu bani pe reclame în care se laudă că au „cea mai rapidă rețea de streaming video”.

Nu m-aș fi apucat să scriu acest articol, dacă nu m-ar fi inspirat prostia unei alte managerițe ce s-a apucat să mai săpunească din comentariile de pe pagina oficială de FaceBook a companiei, folosind contul ce avea la loc de cinste menționată onor funcție de mândrit cu ea!

Ca fapt divers,

manageri Competențiam folosit ani de zile Romtelecom pentru că era singura opțiune.

Am așteptat 3 luni pentru a se remedia un deranjament, timp în care am plătit facturi.

Am renunțat la serviciile voastre și acum sunt foarte mulțumit de felul în care sunt tratat de un alt operator la fel de „huiduit”.

Este normal ca oamenii să reacționeze doar când sunt mulțumiți, dar angajații Telekom de la Relații cu Clienții nu au habar cum să aplaneze un conflict, managerii ca alde tine sunt „Praf” și acesta este motivul pentru care această companie se va duce de râpă.

Păcat de amărâții care stau cocoțați pe scări sau băgați prin canale pentru a menține în funcțiune o companie al cărei cap pute din ce în ce mai rău, legând încă fire din cupru!

Echipa de PR a acestei companii, în frunte cu cine o fi, dă o altă dovadă de incompetență: își cere scuze pe FaceBook de la clienții supărați că nu mai pot comunica nici pe FaceBook!

De ce lași să se formeze din furia clienților o știre negativă atunci când poți cumpăra 15 secunde de publicitate de la fiecare mare canal TV si Radio pentru a anunța că aveți o problemă, că se va remedia în ‘nșpe ore și că veți încerca să vă revanșați oferind pe viitor servicii din ce în ce mai bune!

Reclame

4 gânduri despre „De ce a picat Telekom-ul?

    1. Eu nu am auzit-o! Eu nu am spus că nu s-a spus în presă nimic despre comunicatul Telekom de pe Facebook, dar așa cum au cheltuit o gălăgie de bani aiurea pe reclame despre cât de repede se încarcă filmulețele la ei în rețea, puteau să mai arunce o mână de grăunțe către presă și pentru a publica un comunicat mai explicit, care să-i facă pe proprii lor clienți să se simtă băgați în seamă.
      Apropo, îți dai seama că efectul tuturor reclamelor de care vorbeam a fost anihilat de acest incident? Eu chiar aveam de gând să mă reîntorc la ei … le studiasem oferta cu o zi înainte!

      Apreciază

Ai ceva de spus?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s